لیفت صورت با دستگاه لیزر

 

لیفت صورت با دستگاه لیزر به مرور زمان بر اثر فشار سنگین پوست وکاهش قدرت ترمیم و بازسازی لایه های پروتئینی کلاژن والاستین که در حکم یک داربست مسئول سفتی و قوام پوست صورت هستند علایم افتادگی ایجاد میشوند که در کناره های تحتانی گونه ها و ناحیه زیر چانه بصورت غبغب قابل مشاهده است .

همچنین هنگام لمس پوست صورت وکشیدن آن نیز حالت شلی و افتادگی را احساس میکنیم و پزشک معالج میتواند حالت قوام و استحکام پوست صورت را بطور کامل حس نماید.

در سایر نواحی بدن مثل پوست بازوها /ناحیه شکم /و سینه ها هم وضع به همین صورت است یعنی بر اثر فشار لایه زیرین مثل چاقی شدید یا حامگی پوست شل وکشیده میشودو بعد ازاتمام حاملگی یا کاهش وزن سریع پوست بطورکامل بحالت اول خود برنمیگردد.

اینجاست که نقش تکنولوژیهای پیشرفته جدیدو همراهی مواد موثر گیاهی و طبیعی قوی در حکم یک عامل جوانساز واحیا کننده قوام والاستیسیته ولیفت صورت عمل میکند که لیفت صورت با دستگاه لیزر دکتر غلامی را میتوانیم تا حد بسیارعالی خاصیت کشسانی پوست را بهبود داده و به وضعیت سابق برگردانیم.

لیفت صورت با دستگاه لیزر برای رسیدن به این هدف مهمترین کار استفاده از سیستمهای گرمایشی عمقی لایه های پوست وسرد نگه داشتن سطح پوست جهت جلوگیری از سوختن اپیدرم است که امروزه با استفاده از دستگاهای فوق پیشرفته لیزر جوانسازی لیفتینگ صورت این کار بصورت عالی انجام میشود.

البته توصیه میشود همزمان از طریق مواد وعصاره های جوانساز بصورت مزوتراپی و ترکیب با میکرونیدلینگ هم کمک گرفته شود.




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: